Rettsdata / Kontakt oss / Ofte stilte spørsmål og svar - innlogging

Ofte stilte spørsmål og svar - innlogging

For at vi enklere skal kunne hjelpe deg ber vi om at du oppgir:
- Hvor langt i innloggingsprosessen kommer du?
- Feilmeldinger? Hvor oppstår i tilfelle denne?
- Nettleser (Internet Explorer, Google Chrome, Firefox eller andre)
- Hva slags enhet benytter du (PC, mac, nettbrett, mobil)

Feil brukernavn eller passord
Hvis du får beskjed om ‘Feil brukernavn eller passord’ kan du sette passordet på nytt ved å klikk på "Glemt passord?" og skriv inn din e-post. Du får da en e-post hvor du kan sette nytt passord. Når dette er gjort logger du inn med e-post og det nye passordet du har satt.

Generelle tips

Her er noen generelle tips som kan gjøre innloggingen enklere.

Gjenoppfrisk siden
Trykk CTRL+F5. Dette laster inn siden på nytt slik at du får de siste oppdateringene.

Slett midlertidige filer
Trykk CTRL+SHIFT+DELETE. Her kan du velge å slette filer og informasjonskapsler som er lagret på din maskin og som kan gjøre at du ikke får de siste oppdateringene.

Oppgrader nettleser
Eldre nettlesere støtter ikke funksjonalitet i nyere programvare. Vi anbefaler derfor å bruke ny versjon av nettleseren din.

Vi støtter følgende nettlesere:
Internet Explorer: IE9, IE10, IE11
Chrome (selvoppdaterende)
Firefox (selvoppdaterende)
Opera (selvoppdaterende)
Safari
Edge

Fant du ikke det du lette etter? Ta kontakt med oss så hjelper vi deg.